Morgen vertrekken - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Milou Boer - WaarBenJij.nu Morgen vertrekken - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Milou Boer - WaarBenJij.nu

Morgen vertrekken

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

29 Januari 2016 | Nederland, Alblasserdam

Hallo iedereen,

Morgen is het dan eindelijk zo ver, dan vlieg ik naar Afrika!
Mijn koffers zijn nu eindelijk ingepakt, wat een klus! Lang niet alles past erin. Heel veel spullen die ik heb gekregen voor de kinderen in Kameroen worden nagestuurd. Alles wat ik had gekregen was toch meer dan gedacht!:)

Gisterenavond heb ik afscheid genomen van mijn familie en vrienden. Dit was een hele gezellige afscheidsavond, en ik heb nog veel donaties gehad. Mijn vriendinnetjes hebben een boek gemaakt die ik pas mag lezen in Kameroen, super leuk!

Ik ga nu de laatste dingen checken en ben dan helemaal klaar om te gaan!

Liefs, Milou























































































































































































































































































































































































































































































































































Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Hallo! Hier kunnen jullie al mijn reisverslagen vinden van mijn stage in Kameroen.

Actief sinds 20 Nov. 2015
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 8445

Voorgaande reizen:

29 Januari 2016 - 04 Mei 2016

Kameroen

Landen bezocht: