De laatste daagjes - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Milou Boer - WaarBenJij.nu De laatste daagjes - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Milou Boer - WaarBenJij.nu

De laatste daagjes

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

26 Januari 2016 | Nederland, Alblasserdam

Lieve allemaal,

Over een paar daagjes is het al zo ver, dan vertrek ik naar Kameroen. Zaterdagochtend om half 11 vliegen we naar Douala. We gaan in het weekend eerst nog naar Bamenda en zullen woensdagochtend in ons woonplaatsje Njinikom aankomen.
Volop ben ik mijn 2 koffers aan het inpakken, waar lang niet alles ingaat! lesjes aan het voorbereiden en dagen aan het aftellen... nog 4 nachtjes te gaan.
Ik houd jullie in Kameroen verder op de hoogte van mijn reis:)

Liefs, Milou

• 27 Januari 2016 - 12:38

Andre:

Hoi Milou, super veel succes met de reis en je tijd daar.het zal wennen zijn, soms shocking maar ook een geweldige ervaring

• 27 Januari 2016 - 17:26

Ida Vreeman :

Hoi Milou, wat spannend allemaal! Een heel goede reis en we zijn benieuwd naar je ervaringen.