Voorbereiding - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Milou Boer - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Milou Boer - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Milou

20 November 2015 | Nederland, Alblasserdam

Hallo!

De voorbereidingen voor mijn reis naar Kameroen zijn in volle gang.
Ik heb al veel donaties en spullen gekregen voor de kinderen daar. Vanochtend ben ik voor de 2e keer naar de GGD geweest en heb ik weer vaccinaties gekregen.
Ook ben ik volop gebarentaal aan het leren, voor op de dovenschool. Dit is overigens best lastig!
Er komt nog best veel bij kijken om zomaar even naar Afrika te gaan!.
Hiervan zal ik jullie de komende tijd op de hoogt houden.

Liefs, Milou

  • 20 November 2015 - 16:12

    Pamela:

    Leuk milou hihi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Hallo! Hier kunnen jullie al mijn reisverslagen vinden van mijn stage in Kameroen.

Actief sinds 20 Nov. 2015
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 8481

Voorgaande reizen:

29 Januari 2016 - 04 Mei 2016

Kameroen

Landen bezocht: